20 Şubat 2013 Çarşamba

Definitely, Maybe

KESİNLİKLE,BELKİ

(2008)




"Seninle evlenmek istiyorum çünkü sabah uyandığımda görmek istediğim ilk kişi ve iyi geceler öpücüğü vermek istediğim tek kişi sensin"


Film boyunca ne kadar şanslı bir adamsın dediğim Will Hayes'e bu teklifinden sonra kim kesinlikle,belki der ??? Peki, neden mi hala şanslı diyorum? Çünkü bir erkeğin hayatına girebilecek nadir üç güzel kadına sahip olması ve  bu üç kadının dönemsel olarak etrafında bulunması...




Tabii ,şanslı olduğu kadar bir de burnunun ucunu görebilse. Küçük Maya olmasa mutluluğu yakalacak gibi de değildi.







Bridget Jones'un Günlüğü ve Fransız Öpücüğü'nün yönetmeninden bana göre bulmaca gibi ilerleyen bir modern masal kıvamında bir film olmuş.Yönetmenin ünlü filmi olan Fransız Öpücüğünden sonra tekrar çalıstıgı usta oyuncu Kevin Kline'ı neredeyse zor tanıyabildim. Muhtemelen ne kadar çok yaşlandığının göstergesi . Tanınan bu kadar çok oyucunun bir arada olması normalde beni ürkütse de açıkcası son dönemde rahatlıkla izlediğim keyifli bir romantik komedi. Keyifle izleyiniz...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder